Subject: Pöördumine autoriõiguste kaitsega seonduvas valdkonnas
From: "Erik Mandre" <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Cc: Kärt Nemvalts
Date: Fri, 31 Jan 2025 12:46:37 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervist

Käesolevaga saadame pöördumise autoriõiguste kaitsega seonduvas
valdkonnas.

Lugupidamisega

Erik Mandre
Tegevdirektor/Õigusnõustaja
Eesti Autoriõiguste Kaitse Organisatsioon    I    Estonian Organisation
for Copyright Protection

Reg. no 80081001

Laki 25, 12915 Tallinn, Eesti

Tel: +372 5230425

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]   I     <mailto:[email-masked]>
[email-masked]    I     <http://www.eako.ee/> www.eako.ee

<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient> 	Viirusevabawww.avast.com
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient>